august 2008

En ufo er ferdig

Nå er den ferdig og det er jeg glad for da.Sitteunderlaget er strikket i Hubro garn på pinne nr.10.Oppskriften er i Dale interiør heftet.

Shopping fra Caprice

Hehe jeg måtte vare ha det vettu.Nå tror jeg at himmelen åpner seg for meg etter disse bøkerne som forklarer engelske forkortelser.den sokke boka var også kuul da.

Klutstrikking på gang her nå...

Jeg klarte ikke å dy meg jeg måtte teste ut mønsteret som er på engelsk,strikket i Svalegarn på pinne 4. Svalegarn er noe dritt altså seler seg noe forferdelig og en må være ekstra påpasslig.

Ol - strikk og endelig ferdig med settet

Jeg mangler bare silkebånd og knapper men det får komme når jeg er bedre i kneet.Melkegarnet er mykt og godt å strikke av tror jeg skal lage en topp til meg selv i det etter hvert.

OL -strikking

Så langt har jeg kommer har å montere og strikke en sokk til,tok vann over hodet regnet med at jeg skulle bli ferdig med teppet også men den gang ei sa tordenskiold.melkegarnet er allright å ...

18.aug.2008

hemmlig venn aug

kaffekos

ole s gave

Babyteppe strikk

Jeg holder på med det går sakte men sikkert fremmover,klarte å stikke hull på fingeren i dag.Så nå må jeg vente litt og ta noen sokker med bambuspinner og plaster på fingeren.
strikkeliseshobbyhule

strikkeliseshobbyhule

53, Fredrikstad

Jeg er godt voksen og koser meg med hobbier.Gift ,har et barn som er ute av redet.Mormor til ei jente på 5 år som er god jenta mi.

Kategorier

Arkiv

hits