august 2008

En ufo er ferdig

N er den ferdig og det er jeg glad for da.Sitteunderlaget er strikket i Hubro garn p pinne nr.10.Oppskriften er i Dale interir heftet.

Shopping fra Caprice

Hehe jeg mtte vare ha det vettu.N tror jeg at himmelen pner seg for meg etter disse bkerne som forklarer engelske forkortelser.den sokke boka var ogs kuul da.

Klutstrikking p gang her n...

Jeg klarte ikke dy meg jeg mtte teste ut mnsteret som er p engelsk,strikket i Svalegarn p pinne 4. Svalegarn er noe dritt alts seler seg noe forferdelig og en m vre ekstra ppasslig.

Ol - strikk og endelig ferdig med settet

Jeg mangler bare silkebnd og knapper men det fr komme nr jeg er bedre i kneet.Melkegarnet er mykt og godt strikke av tror jeg skal lage en topp til meg selv i det etter hvert.

OL -strikking

S langt har jeg kommer har montere og strikke en sokk til,tok vann over hodet regnet med at jeg skulle bli ferdig med teppet ogs men den gang ei sa tordenskiold.melkegarnet er allright ...

18.aug.2008

hemmlig venn aug

kaffekos

ole s gave

Babyteppe strikk

Jeg holder p med det gr sakte men sikkert fremmover,klarte stikke hull p fingeren i dag.S n m jeg vente litt og ta noen sokker med bambuspinner og plaster p fingeren.
strikkeliseshobbyhule

strikkeliseshobbyhule

53, Fredrikstad

Jeg er godt voksen og koser meg med hobbier.Gift ,har et barn som er ute av redet.Mormor til ei jente p 5 r som er god jenta mi.

Kategorier

Arkiv

hits